Loud like love

Loud like love

Thursday 11 December 2014

Took something perfect and painted it RED

Uvek kada izjavim da mi je omiljena boja crna, nadje se neko ko glumi pametnu osobu i kaze mi da crna nije boja :D Ako crna "ne sme" da se nadje na mojoj listi omiljenih boja, sledeca na redu je crvena.
Crvena senka je uzasno teska za koriscenje i nije nesto sto se vidja svaki dan na svima. Meni licno i kada je koristim samostalnu prelepo izgleda ali razni gurui stalno komentarisu da se to tako ne radi. Oci izgledaju iziritirano, umorno, NARKOMANSKI... Meni to ne smeta. Kako god da ju je neko iskoristio, meni je prelepo. Danas sam se odlucila da se izgegam iz kuce sa crvenkastom senkom na ocima. Sledi mini pictorial na tu temu :)
Oh yeah, ovo je moj prvi tutorial- nemam profi kameru, imam telefon star 5 godina i lampu na stolu kao blic :D Sto ne znaci da nikako ne zelim da cujem kritike. Slobodno hejtujte, pametujte, pohvalite, ne uzimam za zlo :D

1. First things first: metnula sam primer na oci, Essence I <3 Stage eyeshadow base (najuzasniji primer ikada, ali jednom ga moram potrositi).


2. Natovarila sam crvenu senku na cetkicu i skicirala oblik na kapcima, likeeee this: 


Naravno,ne mora biti perfektno svakako ce da usledi blendovanje (molovanje) i sve ce da dodje na svoje mesto :)

3. Zatim sam popunila unutrasnji oblik prethodno iscrtanog "sablona" na ocima i ostavila unutrasnji deo oka prazan- tu sam nanela belu senku za oci (marku ne znam, nit' mislim da je bitno. Bilo koja bela senka ce da odradi posao odlicno). Cak i ovako nedovrseno mi se jako svidja i vrlo verovatno cu jedan dan isetati iz kuce tako :D 


4. Nakon toga sam uzela JAKO JAKO malo mat crne senke za oci i nanela je na zadnji deo oka. Naglasila sam brow bone belom senkom za oci i sve izblendala sto je bolje moguce. Na kraju, dobila sam ovo:


5. Na waterline sam nanela belu olovku za oci i preko toga natapkala crvenu senku, sto se moze videti na prethodnoj slici :) 

6. Dalje mozete naneti maskaru, eyeliner, popraviti greske, dodati jos crvene senke, anything. Ja sam koristila maskaru i crni tecni eyeliner koji je na izdisaju i bukvalno sam grebala ostatke iz pakovanja tako da je daleko od savrsenog i to me uzasno iritira, but who cares.... Anyway, konacan izgled svega :



Za obrve nemam opravdanja :D I failed, desava se :D To bi bilo to sto se ovog izgleda tice :) Ne koristim puder, rumenilo i ostale lepe stvarcice jer eto, grozno izgleda na mojoj bledoj kozi i uz belu kosu :D 

Proizvodi:
Essence I <3 Stage eyeshadow base
NYX Sex bomb paletu senki
MAC studio finish concealer u nijansi NW20
Rimmel professional liquid liner ("onaj" crni obviously :D )
Maybelline the Falsies volum' express mascara 



6 comments:

  1. Pošto si CC friendly imam par komentara prvo pa ću te onda pohvaliti. Ja bih senku prvo nanela bliže pokretnom delu kapka i odatle blendala na "van".
    Obrve ti uopšte nisu loše ne tripuj :P
    I ja hejtujem i <3 stage i ne razumem fascinaciju ljudi tim prajmerom.
    E sad, želim da vidim puno lookova na tvom blogu jer se ne šminkaš "komercijalno" a ja to uvek podržavam!
    Verujem da je naziv posta iz pesme i ogroman thumbs up za to! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. First of all- hvala na pohvalama i predlogu :D Probah to sto si ti rekla,ali se jako puno senke izgubi i treba mi skoro 3 puta vise senke da bi licilo na nesto a ja volim da se to vidi :D Provalila sam, bar sto se ove senke tice, sto manje blendanja to bolje izgleda. Valjda sam skontala na sta mislis, mozda omasih :D Taj prajmer je uzasan, imam ga jos malo, necu da ga bacim, zalim pare potrosene na njega, ali cinjenica je da je fuj. Obrve- inace se ponosim njima, ovaj put je grozno ispalo :"D
      Kada sam pravila blog, zamisao je i bila da postavljam lookove ali nemam dobar aparat kojim bih slikala tako da se ni ne vidi sta sam uradila :-/ Cim iskukam novi fon ili nesto slicno ce da smaram na blogu :D

      Delete
  2. Premoćno,ma nisu ni obrve tako strašne :)

    ReplyDelete
  3. Hvala :D Inace ih ne popunjavam tako, htedoh da ispadne "lepo" za sada,al' ispalo totalno suprotno od toga :D

    ReplyDelete
  4. Voljela bih da znam ovo izvesti, premoćno izgleda!

    ReplyDelete
  5. Nije toliko ni tesko, ja licno mislim da se oci mogu zamazati samo sa crvenom senkom i da opet izgleda predobro :D And thank you :)

    ReplyDelete