Loud like love

Loud like love

Monday 23 February 2015

All about them wings


Ako nemam vremena za full face fasadu, uvek cu izdvojiti 5 minuta za eyeliner i ostatak lica ostaviti netaknuto. Why? Zato sto ne mogu da zamislim sebe bez bilo kakve vrste eyelinera na ocima. Ono o cemu danas kuckam je zbrzana demonstracija lajnera koje ja nosim kao svakodnevnu sminku. Ne, ne izgleda mi preterano i ne smeta mi kada na drugima vidim drecave senke za oci preko dana. Moj ukus je takav :D Nisam fan no make up izgleda, jer ako sam izdvojila cak i 5 minuta na sminkanje, onda zelim da se to i primeti. Mozda je nekome ovo vise vecernja varijanta, ali meni nije :D 
Ok, bez daljeg prosipanja mudrosti, ostavljam vas sa par slika i neizbeznim pravdanjem- sorry ako lajner na nekim slikama izgleda mokro- nisam imala strpljenja da cekam da se osusi, sorry ako na nekim slikama lajner ne izgleda jednako- nije me briga jer ne idem nigde :D Obrve su netaknute jer ih uskoro posvetljujem i mrzelo me je da se bahcem sa time. Zurilo mi se da sklepam post i dam generalnu ideju o razlicitim tipovima eyelinera ^^ So here you go:

1. Basic wing- no explanation needed. 


2. Double wings- no explanation needed really. 


3. Lorde inspired- "graficki" eyeliner u koji sam se zaljubila <3 Oduzima malo vise vremena od obicnog eyelinera ali nista sto se ne moze usavrsiti i odraditi za 5 minuta :)


4. Extreme cat eyeliner- za one dane kada izvlacenje klasicnog lajnera jednostavno ne ide :D You know what I'm talking about... Nikako da bude jednako, dodaj malo ovde, malo tamo i desi se ovo :D BUT, ne mora da znaci da ne izgleda lepo :D Bar meni... 


5. Eyeshadow liner- Inglot "ima" gel lajnere u raznim bojama- od crne, preko braon i zelene pa sve do zute i crvene. Ali ako u novcaniku nemate blizu 2000 dinara, odlicna alternativa za upadljiv lajner u boji je senka za oci. Izmrvite senku za oci (jos bolje ako se koriste loose senke) i pomesajte senku sa inglot duraline kapima ili rastvorom za sociva/ kapima za oci/ vodom. Jedina mana ovog lajnera je sto ,ako se pomesa sa vodom ili kapima, nece bas dugo trajati koja god senka za oci da se koristi. 


6. Pointed inner corner iliti varijacija arabic eyelinera- Osim sto mi treba citava vecnost da izvucem lajner u unutrasnjem delu oka i sto retko kada sve to uspe da izgleda simetricno i da odgovara obliku mojih kapaka, ovaj lajner izgleda prelepo na svima. Sa ovim tipom lajnera se najmanje bahcem, ako imam puno vremena trudicu se da ga odradim, a ako kasnim, ova opcija definitivno otpada :D 


That's all folks! <3






No comments:

Post a Comment