Loud like love

Loud like love

Sunday 19 October 2014

Ko sam, sta sam, zasto i kako and other fun facts

HELLO THERE


Odlucila sam da svoj blog zapocnem jednim poduzim upoznavanjem, jer to je red jelte?
Prvo i pre svega, izvinjavam se ako pravim neke greske (koje nekima mogu da budu trn u oku) u vodjenju bloga, pls ne zamerite mi, nova sam u ovome. :)

DakleM, ko sam, sta sam?
Zovem se Jelena i zivim u Beceju, mali grad, poprilicno tmuran i "mrtvo more" sto se tice kreativnosti i inovativnosti i prihvatanja tudjih ideja i inspiracija. Studiram engleski jezik i knjizevnost u Novom Sadu i obozavam svoj smer. Oduvek sam znala da zelim da se bavim time tako da je to nesto sto me zaista ispunjava. Hmmm, najteze je nahvaliti sebe i reci nesto cime ces sebi obezbediti unikatnost i naterati druge da te lako zapamte. Let me try. Ja sam ogroman hejter, veliki ljubitelj PLACEBO benda i alternativne muzike. Moj najnoviji hobi je sminka i nikako ne nameravam time da se bavim profesionalno,ALI (tu sada ide ona klise izjava) mislim da je sminka savrsen nacin da se neko kreativno izrazi. Think of it like painting- umesto platna imam sopstveno lice :) Dajte mi kisu, crne oblake, PLACEBO, crnilo, gomilu pasa i vasa sam. :) Nikako ne mislim da je sve tmurno, nisam negativac, samo nalazim lepotu na mracnim mestima :)

Zasto?
Zasto sam odlucila da napravim blog?
Opet tu dolazi ono moje "ispoljavanje kreativnosti" i cvrsto verujem da se to moze postici vodjenjem bloga. Takodje mislim da na internetu nema dovoljno informacija o drugim proizvodima, metodama ili bilo cemu slicnom, tako da verujem da nekome mogu biti od pomoci.
Zasto bas BLACK MARKET BEAUTY?
Ne, nisu nikakvi mutni poslovi, nikakav black market u punom smislu reci :) Ako odete na google i ukucate PLACEBO najverovatnije ce vam izbaciti nesto vezano za njihov album BLACK MARKET MUSIC. Ja ne bih bila ja da ne ubacim koju konotaciju na tu foru :)
Zasto "jos jedan beauty blog" ?
Jer je svaki beauty blog drugaciji. Raznovrsnost je dobra stvar, don't you think?

Kako?
Kako planiram da se bavim ovime?
Kao sto rekoh, nikako profesionalno, ako uopste postoji ta terminologija u ovakvim stvarima. Svoj blog zamisljam kao hobi- imam zivot pored toga (zamisli :D ) i to nije nesto cemu bih posvetila svoje puno vreme. Ne obecavam nista, pisem sta mislim i trudim se koliko toliko da budem aktivna. :) Ne ocekujem nikakve zarade, promocije, I'm here because it's fun! ^^

Stay tuned, more to come ;D

Noise maker



12 comments:

  1. Dobrodosla i srecno! <3 :D

    ReplyDelete
  2. Dobrodošla :D čekamo prvi beauty post :D uvijek je lijepo upoznati kolegu hejtera :D

    ReplyDelete
  3. Sretno sa radom :) pratimo te i čitamo.. nezz zašto al vec mi se sviđa ovaj blog :)

    ReplyDelete
  4. Srećno i jedva čekam tvoje postove :)

    ReplyDelete
  5. Vidim da volis Blankin blog :D Tvoja verzija: " Dajte mi kisu, crne oblake, PLACEBO, crnilo, gomilu pasa i vasa sam. Nikako ne mislim da je sve tmurno, nisam negativac, samo nalazim lepotu na mracnim mestima"

    Njena verzija: "Dajte mi mopsove, medicinsku literaturu, knjige Stephena Kinga, crnu odjecu, horor filmove, kisu, puno sjenila i ruzeva, kap parfema i bit cu mirna.
    Uopce nisam morbidna. Samo trazim sjaj na mracnim mjestima." :D


    Volim i ja Placebo :)! Sretno s pisanjem :D

    ReplyDelete
  6. Svaki raspust sam provela u Beceju :)
    Dovro dosla, lepo se smesti ;)

    ReplyDelete
  7. Hvala svima :D
    Blankin blog obozavam, njen sam najveci fan, upravo preko PLACEBA sam je nasla :D Quote je, ako se ne varam, nasiroko poznata depresivna izjava nekog tumblr anonimusa u koju sam se zaljubila :D Tako da sam je maznula :D

    ReplyDelete
  8. Srecno sa pisanjem i dobrodosla.:-)

    ReplyDelete