Loud like love

Loud like love

Sunday 19 October 2014

Par reci o nezi blajhane kose (plava i bela boja)

Oni koji me licno poznaju znaju da menjam boju kose na svakih mesec dana- od onih "klasicnih" (smedja,crna,med plava i crvena) preko naftalin boje, drecavo roze, narandzaste i krv crvene... Isto tako ih svaki put zacudi kako mi kosa nije odavno otpala nakon moje najnovije torture- blajhanje i toniranje kose dok ne dobijem belu iliti sivu nijansu. Milion puta su me pitali kako je negujem, milion puta sam ponovila pa mi nece biti tesko da to uradim jos jednom :D
Prvo i pre svega, nisam frizerka, sve sto sam radila, radila sam na "svoju ruku". Svacija kosa je drugacija i ono sto na meni deluje, nece delovati na nekom drugom. Ja znam kakva je moja kosa i sta sve moze da podnese. Ovo je moja rutina i moj nacin odrzavanja kose koliko-toliko zdravom :) 

Fun facts: nasuprot crnoj ili obojenoj kosi, bela kosa u sebi nema pigmenta (duh) sto je cini veoma "ranjivom" i veoma teskom za odrzavanje. To podrazumeva raznorazne serume, pomade, regeneratore, specijalne sampone, zastite od sunca/toplote,ALI ako ste pravi ljubitelj ovakve nijanse, isplatice vam se. 
Sta koristim za negu kose?
Prvo i pre svega, da bi mi kosa bila bela a ne zuta, koristim ljubicasti sampon. Moze se naci u Liliju, moze se naci svuda- ako se malo bolje pogleda. Ako pogledate onaj mali sareni tockic sa duginim bojama, mozete videti da je zuta nasuprot ljubicastoj- zakljucak izvedite sami :D Ja koristim Schaumin sampon jer je relativno jeftin a "radi pos'o". Kupujem ga u Liliju ili ako sam stipsa, iskukam decku da mi donese iz Madjarske gde je jeftiniji za par dinara :D  Bar za moju kosu, nema potrebe za ljubicastim tonerom.


 Nakon sampona, na kosu nanesem pakovanje koje sam kupila u Liliju jer je jeftino a takodje vrlo dobro "radi pos'o" :D Nakon pakovanja, obicno "pocastim" kosu regeneratorom (svaki put ga menjam, svaki je dobar). Bela kosa se nakon pranja uzasno isusi jer ne zadrzava vlagu te je potrebno nadomestiti istu jer ce u suprotnom skroz da popuca i da pukne. Na mokru kosu nanosim serum, odnosno arganovo ulje (na pakovanju pise da je za krajeve, ali ga ja stavljam na celu kosu). 


 Izbegavam susenje fenom, pustim je da se prirodno osusi, a to traje mucno dugo. Nakon sto se osusi, koristim Schauma gliss kur hair repair. (sliku sam maznula sa neta, moj primerak je sramotno prljav) Opet na celu kosu. Ne koristim nista pre nego sto je ispeglam, jer sam primetila da nema potrebe- dovoljno je meka i ne puca. 

Jednom mesecno, odvojim ceo dan da na kosu nanesem kokosovo ulje. Moze se naci u bilo kojoj prodavnici zdrave hrane, ili u nekim drogerijama. Takodje, maslinovo ulje cini cuda za namucenu kosu. Nanesem ulje, stavim kesu na glavu (da, kesu :D ), uvijem u peskir i ostavim ceo dan. Nakon toga sledi dvosatni ritual pranja kose i ponavljanje svega onoga sto sam gore navela. And voila! Imam koliko-toliko zdravu kosu, meku na dodir i bez ispucalih krajeva. :) 
Shvatam da mozda ovo nije najispravniji nacin da se neguje kosa, i da verovatno mnogo toga ne radim po pravilima, ali kao sto sam rekla, znam kakva je moja kosa i znam sta joj odgovara a sta ne. Ovo je moja rutina i po rezultatima rekla bih da za mene odlicno deluje. 

          Btw, akcenat sa ovog cool psa prebacujem na kosu :D Neispeglana je, al' ovako izgleda boja :D


                                                                    I jedan close-up 


Sta vi koristite za negu kose? :) Koji su vam omiljeni proizvodi? 

No comments:

Post a Comment