Loud like love

Loud like love

Monday 5 January 2015

Body Butter & Creme Caramel shower cream





Danas pisem nesto sto bi trebalo da bude recenzija, al' posto sam jos zelena i ne znam kako se pravilno pisu ovakve stvari (ako neki pravilnik o tome uopste postoji), citacete o mojim utiscima o ova dva proizvoda koja sam nasla u H&M-u u Budimpesti :) Rec je o Body butter-u i gelu za tusiranje.
Zapocela bih svoju usplahirenu pricicu sa body butter-om :) Proizvod se nalazi u izdrzljivoj plasticnoj kutiji sa "srebrnim" poklopcem- girly pakovanje na koje inace nikako ne padam ali OBOZAVAM body butter-e a ovaj je bio i vise nego povoljan pa sam morala da ga kupim. :D Cena mu je bila 990 huf sto je otprilike 380 dinara. Dobija se 200g proizvoda i buduci da sam ja manijak koji ne zna znacenje reci "umereno" meni ce ovo kratko trajati :D Na poklopcu pise da mirise na vanilu sto je delimicno istina - ima slabiji miris i slabo me me podseca na vanilu vise na nesto drugo sto je slatkog mirisa a nikako ne mogu da nadjem sa cime da uporedim :D Tekstura mu je zelatinasta, topi se pri dodiru sa kozom i koza ga odmah upije i,naravno, ne ostaje nikakav lepljivi trag <3


Sastav nisam uslikala iz meni nepoznatih razloga,ali ako nekoga interesuje, rado cu napisati :) 


Proizvod je dodatno zasticen folijom,ali sam ja od svih pakovanja uspela da izaberem ono kroz ciju foliju je neko gurnuo svoj cenjeni prst but oh well... It is what it is. Isprobala sam ga par puta i na mojoj suvoj kozi je ostavio pozitivan utisak. Koza ga je odmah upila i nakon jednog nanosenja je postala neverovatno glatka sto mi se nikada nije desilo sa obicnim mlekom za telo.  


Sledeca stvarcica je gel za tusiranje sa mirisom karamele (postoji i sa mirisom vanile,ali sam se odlucila za ovaj). Dolazi u veoma tvrdom plasticnom pakovanju koje je nemoguce stisnuti rukama, nije kao kod klasicnih gelova iz DM-a n shit. Jako je gust i ono sto je mene privuklo je to sto je pun shimmer-a/sljokica/whatever i boje se prelivaju od zlatne preko bronzane do roze *__* Skroz girly,a inace ne padam na takve stvari :-/ Ne mirise na karamelu, miris je dosta "sladak" ali nikada ne bih rekla da mirise kao karamela. Djavo mi nije dao mira i morala sam jednom da ga isprobam i odusevila sam se- jako je gust, potrebno je veoma malo za celo telo, fino peni i miris se zadrzava dugo nakon tusiranja. Kada potrosim gel za tusiranje koji trenutno koristim, svim silama cu da napadnem ovaj :D Can't wait! 


I ovo pakovanje na sebi ima foliju i uspela sam da "ubodem" neki koji niko pre mene nije dirao, proizvod ima 400ml sto je mnogo, bar po meni :D Platila sam ga 1000huf sto je otprilike 380 dinara :D 

To bi bilo to sto se tice ova 2 proizvoda :) 
Da li ste vi probale nesto iz H&M asortimana i ako jeste, kako vam se svidelo? :) 

No comments:

Post a Comment