Loud like love

Loud like love

Tuesday 13 January 2015

Sleek Acid palette



*clapping like a retarded seal*
Danas mi je stigla dugoocekivana Sleek Acid paleta AND I'M IN LOVE WITH IT!
Ako vas zanima zasto je ostavila pozitivan utisak na mene, nastavite da citate :)



Ne razumem se u trendove/modu ali bih rekla da je era neon boja davno prosla,mada, koga briga? :D Biohazardous beauty na youtube-u je glavni krivac moje opsesije neon senkama za oci. Trebalo mi je par meseci da izadjem na kraj svojim pomahnitalim trosenjem para i konacno kupim ovu paletu koju sam tako dugo zelela. Znam da postoji milion i jedna recenzija ovoga, ali svako ima svoje misljenje o tome i bas zato volim da citam svaku recenziju na ovu temu :)

Dakle, ovu paletu sam porucila na Makeup Plaza sajtu i stigla mi je za jedan dan. Which is good, very good. Stigla je cvrsto upakovana i neostecena sa sve malom potvrdom o proveri stanja senki u samoj paletici. Paleta se nalazi u kartonskoj kutiji na kojoj pise ime palete, informacije o proizvodjacu i sastav. Kartonska kutijica je odletela u kantu cim sam je uzela u ruke. Uglavnom svi znaju kako paleta izgleda- tanka,kompaktna, kao sto joj i ime kaze, mat crne boje <- meni licno pakovanje nikada nista ne znaci, znam da svi govore kako je lepo ali da se jako lako prlja, no ja nisam uzela ovo zbog pakovanja vec zbog svih lepih stvari unutra :D Sa unutrasnje strane se nalazi ogledalo, sto je za mene veliki plus,ume da bude itekako potrebno u nekim situacijama. Uz senke se,naravno, dobija i sundjerasti aplikator koji zavrsio na mestu gde sunce ne sija :D  Unutra se nalazi 12 dobro pigmentovanih boja.


Vecina njih je mat (neon boje) osim poslednje 3 tamnije boje (obe plave i siva). Pri malo boljem zagledanju sam primetila da su 1. boja u gornjem redu,kao i maslinasto zelena pune sitnog,finog shimmera (jel ovo uopste izraz? Dunno). Sto se pigmentacije tice, a sada govorim o neon bojama, senke nece liciti ni na sta ako prethodno ne nanesete neku belu KREMASTU bazu- NYX jumbo eye pencil u nijansi milk ili bilo kakvu kremastu belu boju. Swatchevi koje sam uradila su uradjeni preko NYX olovke i njih cete moci da vidite ovde: 


Ne, nije "napucan kontrast" vec ih moj telefon ovako vidi :D Rekla bih da im je pigmentacija odlicna, HOWEVER senke jesu kredaste i truse se. Meni licno to ne smeta, nije previse strasno, pigmentacija je i dalje tu, nekako mislim da je tako nesto neizbezno sa neon senkama, correct me if I'm wrong. Na swatchevima se ne vide crna i bela senka jer mislim da nema svrhe da ih fotkam. Bela se ne vidi a crna je jednostavno-crna. Cak i sa najobicnijim prajmerom za oci neon boje nece biti narocito izrazajne, sto sam i sama znala i meni nije problem,a ako nekome jeste, postoji veoma lako resenje za to :D. Jedina mana ,po meni, je ta sto na poklopcu palete ne pise ime, ne pisu ni imena senki sto,ruku na srce, nije nesto oko cega treba da sizim,ali opet mozda sam debil koji ne konta what's up with that. 
Mislim da cu samo ovaj put da obecam nesto- planiram da uradim par look-ova sa ovom paletom ali cekam dan kada cu ustati pre 2 posle podne da mogu da se fotkam na prirodnom svetlu jer u suprotnom boje nikako ne mogu da slikam a da ne izgledaju isprano. So yeah, there's that. 

To bi bilo to za danas :) Odlazim u miru †

6 comments:

  1. Imam i super mi je za makeup lookove za youtube kanal posto se radi o cistim bojama i stvarno su nevjerojatne mogucnosti :) nisam ju jos nikad koristila za neki normalan dnevni izlazak, ali pocet cu mozda i to :D bit ce super za proljeće :) meni se isto malo truse nijanse, al opet jako su pigmentirane pa nema problema :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih nosim preko dana jer volim kada me ljudi gledaju popreko :D No, for real, volim upadljivu sminku pa mi je ovo bas leglo :D

      Delete
  2. hahahah nosila bi ih i ja preko dana da me ljudi gledaju poprijeko, svkako sam navikla :D

    ova mi je odlična paleta i definitivno ju moram nabaviti, a želim i Color Chaos od Makeup Revolution :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelim i tu,zelim i Urban Decay Electric </3 Ovo mi je cool i jeftina alternativa koja ce me zadovoljiti na kratak period :D

      Delete
  3. Ovu Sleek zelim da kupim vec 3-4 godine... xDDDDDDDDDDDDD

    NIKAD DA DODJE NA RED!!! :D hahahahahhaha... joj sad mi se kod tebe opet svidjela...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je dobra :D Ja je koristim svaki dan :D Posto slabo nosim nude varijante na ocima :D

      Delete